Tämä runo on omistettu Ketturuukulle joka on seurannut työtäni alusta alkaen. Toivon että se mielyttää.
ps. kirjoitan tämän englaniksi koska minusta se sopii tyyliin.
pps. jatkan kolmea kuuta aivan pian. En vain tahdo saada otettaa tästä viimeisestä osasta. Yritän kerätä jotain kasaan mutta siitä tulee lyhyt osa.
ppps. jos löytyy kielioppivirheitä, muistakaa että minulla on ongelmia jo suomen kielen kanssa. Koittakaa ymmärtää perusidea

Promises

How many i got in begining
few? many? dozens?
Cant remember
not anymore

All of them said
"you can trust me"
"ill do it"
"ill be glad to of honor"

But at the hour need
where were they?
All they promises ment nothing
they had disapiared already

whit they promises
they were gone
gone in the wind
gone like ash of life

then there was you
never promised anything
never asked you something
but here you are

giving me your advices
making me try harder
making me happy
its my honor

without you
there wouldnt be honor
there wouldnt be happines
there wouldnt be me

thank you
its my honor

for a fox


parhaani yritin. tässä sinulle kettu.
ares88