Tämän paikan valitsin
sinne ensimmäisen kukan istutin
siemen oli kaunis
odotuksia ja vaatimuksia täynnä

Tämä puutarha on minun
ei kenenkään muun

Vuodet kasvatuksessa kuluivat
vuodet raskaat ja vaikeat
rikkaruohoja, tuholaisia ja myrkkyjä
ne kukkaani vainosivat

Tämä puutarha on minun
ei kenenkään muun

Lisää kukkia istutin ja kasvatin
haasteista ja epäonnistumisista välitämättä
kasvattamista jatkoin
kunnes viimein se oli valmis

Tämä puutarha on minun
ei kenenkään muun

Puutarha kukoisti mutta lisää kaipasin
sitä minulle tarjottiin ja riemumiellä hyväksyin
innolla uudet kasvit istutin
uusia haasteita odotin

Tämä puutarha on minun
ei kenenkään muun

Nyt näen että turha on ollut yritys
en halua tätä puutarhaa enää
vuosi on aukaissut silmäni
vuoden heitin hukkaan
vai heitinkö?

Jos haluat auttaa
odota että tarvitsen sitä

Tiedän hyvää sinun tarkoittavan
olethan ystäväni
me toisiamme autamme aina
mutta

Tämä puutarha on minun
ei kenenkään muun
jos haluat auttaa
odota että tarvitsen sitä

Mutta turha tämä vuosi ollut ei
nyt tiedän mitä haen paikaltani
en suurta puutarhaa vaivoikseni
vaan yhden kukan ikkunalaudalleni

Tämän kukan löysin kauan sitten
sen istutin ja kylvin muiden ohella
mutta vasta nyt
löysin sen viimein

Kukan jonka haluan kasvattaa

Tämä on minun puutarhani
ei kenenkään muun



Tämä runo tuli mieleen kun kirjoittelin jotain turhaa.
Toivottavasti pidit siitä.
En ole muuten saanut ollenkaan komentteja noista tarinoistani viikkoihin. Haluaisin vain tarkistaa että kaikki on hyvin. On mahdollista että blogin kommentti ohjelma taas tökkii. siinä tapauksessa jos viitsit laittaa kommenttisi suoraan sähköpostiini.


Ares88