Tänään sain ensimmäisen kommentini. Haluan siis kiittää eccentriciä. Ja lupauksenani hänelle, minä kirjoitan tarinani tänne. Tänään on vähän myöhä mutta heti huomenna kotiin päästyäni lupaan tehdä sen.

Spoilerina voin kertoa tarinani päähenkilöt. Päähenkilö on Hertec. Hän on kuusitoistavuotias poika Tagrigin kylässä Etelä-Utrican provinssissa. Hänellä on siistit valkoiset hiukset, kovat kasvot ja jäänsiniset silmät. Eikä hänellä ole ystäviä tässä vaiheessa tarinaa.

Kaikki Kolme Kuuta-sarjaan liittyvät henkilöt, tapahtumat jne ovat MINUN LAILLISESSA OMISTUKSESSANI. Tuon lauseen pitäisi antaa minulle tekijänoikeuden. Ja huomatkaa että teksti mitä laitan tänne on raakaversio. Siis todella raaka. Osaa kirjoitusvirheistä ei ole edes karsittu.

Kritiikki on hyvästä mutta jos tarina itsessään ei kiinnosta voit ihan lähteä. En jää suremaan.

Huomenna alkaa Nimettömän tarina...

Olen viimeinen, olen nimetön, olen yksinäinen. Tämä on tarina paikasta jota ei teidän kuunne suojele, ei teidän tähtenne katsele eikä teidän aurinkonne valaise.

Ares88