Kirjoitin tämän koulussa (oli tavattoman tylsää) ja päästin luovuuteni vapaaksi.

olen yksin
kukaan ei välitä
en ymmärrä miksi
luulin olevani hyvä
luulin olevani ystävä

en kai sitten ollut

ystäväni jättivät minut
he ulos kävelivät
minua odottamatta
ennen teimme paljon
nyt emme mitään

olin kai väärässä

muistan kuinka apuni kelpasi
siitä aina kiitit ja ylistit
muttet enää
joka kerta minua tervehdit iloisesti
muttet enää

olin niin typerä

et ollut koskaan ystäväni
apuni kelpasi ja vitsini naurattivat
mutta entä nyt?
miksi käännyt pois?
mitä pelkäät?

viha täyttää sydämmeni

nyt on sinun vuoro auttaa
missä viivyt?
mitä odotat?
mitä pelkäät?
kuka olet?

olin väärässä

vika oli minussa
minä odotin sinulta paljon
et mitään luvannut
mutta minä odotin
vika oli minussa

olin niin typerä

annan virheesi anteeksi
yhä uudestaan ja uudestaan
koska opin?
opinko koskaan?
en kai sitten...

yhä uudestaan tulet
ja apua pyydät
minä siihen vastaan
aina uudestaan
mitään saamatta

viha täyttää sydämmeni

mitä teen väärin?
koska opin?
kehen voin luottaa?
pitääkö minun sulkea sydämmeni?
sitäkö halauat?

viha häviää
minä jään

olen yksin

ja odotan

koska jonain päivänä
voit kohdata pelkosi
ja me voimme taas olla ystäviä
sillä jos emme ole...

viha täyttää sydämmeni

kuolema ratkaisee kaikki ongelmat...


Tästä tuli vähän kankea jos minulta kysytään, ei lainkaan sitä mihin on totuttu ja saattaa olla paljon virheitä, koska kirjoitin tämän tunnilla suoraan blogiini.
toivottavasti kelpasi

Ares88