SYVIN ANTEEKSI PYYNTÖNI KETTU + joku satunnainen lukija
Tiedän että on totuttu siihen että joka sunnuntai ja torstai päivitän tarinaa (ainakin sitä olen yrittänyt). mutta tänään en pysty. olin tänään kombatan kurssilla ja olen ihan naatti. :D sain selkää ja annoin ihmisille selkään.

Mutta on myös toinen ongelma. nimittäin tarina. Kun aloin julkaista tarinaa, tuli huomattua etten ole osannut kirjoittaa silloin. Kielioppivirheitä löytyy enemmän kuin ahneita asianajajia.

Tarina itsessäänkin alkaa heitellä aika paljoa alkuperäsiltä raiteiltaa että pitää varmaan laittaa koko kirja kokonaan uudestaan. nyt kun olen vähän lukenut ja miettinyt tarinaa eteenpäin, kysyn itseltäni,
MITÄ OLEN POLTELLUT KUN TUOLLAISTA TEKSTIÄ OLEN KIRJOITTANUT!?!?!?!? EI PÄÄTÄ EIKÄ HÄNTÄÄ PIAN KOKO TARINASSA. Ja vielä pahempaa, ei kiinnostusta. Olen kirjoittanut useimmat tapahtumat lapsellisesti naiviista näkökulmista. Tarinaa pitää muokata ja raakasti.

Mietin tänään mitä teen ja huomenna julkaisen vastaukseni.
Siihen asti.


Ares88